Co to jest i jakie ma zastosowanie potykacz reklamowy?

Potykacz reklamowy to przenośny stojak, który pozwala na prezentację reklamy. Do wyboru są dwustronne potykacze o różnych rozmiarach i z różnych materiałów. W oryginalny i ciekawy sposób prezentują treść reklamową. To sposób na skuteczny i tani marketing.

Co to jest potykacz reklamowy?

Potykacz reklamowy, znany również jako chodnikowy lub uliczny, to rodzaj nośnika reklamowego służącego do promocji usług lub produktów. Jest to konstrukcja wykonana z różnych materiałów – wyróżniamy m.in. potykacz aluminiowy, z metalu, drewna lub tworzywa sztucznego.

Popularne są modele z dwiema powierzchniami reklamowymi, które mogą być wymieniane, co pozwala na łatwe aktualizowanie i dostosowanie treści reklamowej. Typowe potykacze to te, po których piszemy kredą. Są one chętnie wykorzystywane przez wiele lokali gastronomicznym, a także świetnie rozpowszechnione.

Potykacz reklamowy OWZ – uniwersalny wybór

Potykacz reklamowy OWZ posiada specjalną, otwieraną ramkę z zatrzaskami. Można w nim zmieniać grafikę wiele razy. Ma też specjalną powłokę antyrefleksyjną, która sprawia, że odblaski nie są widoczne. Dzięki temu reklama pozostaje w pełni czytelna mimo aktualnych warunków pogodowych.

Zastosowanie potykaczy reklamowych

Potykacz reklamowy ma wiele zastosowań. Jest efektywnym nośnikiem reklamy i przyciąga uwagę klientów. Potykacze są niedrogie w porównaniu do innych form reklamy, korzysta z nich wiele małych i średnich firm.

Jednym z najpopularniejszych zastosowań potykaczy jest promowanie działalności handlowej – takiej jak między innymi restauracje, bary, sklepy, salony fryzjerskie i kosmetyczne. Jest bardzo uniwersalnym produktem. Jego zaletą jest też mobilność. Waży niewiele i można go bez problemu przestawić w inne miejsce, poszerzając w ten sposób zasięg treści reklamy.

Poza tym może być stosowany w celach promocji wydarzeń, np. koncertów, festiwali czy konferencji. Potykacz reklamowy jest skutecznym sposobem na zwrócenie uwagi klientów, którzy przechodzą obok reklamy i często nie mają czasu lub chęci na przeglądanie materiałów reklamowych.

Można go umieścić na chodniku, niedaleko sklepu czy salonu, ale także wewnątrz kina, muzeum, sali koncertowej, teatru czy w restauracji. Sprawia, że szanse na to, że przechodnie zwrócą uwagę na daną ofertę, są znacznie większe.

Można w nim zaprezentować informacje o ofercie, promocji, przedstawić lunch albo menu lokalu, przedstawić agendę wydarzenia czy oznaczyć drogę do danego salonu albo zamieścić w nim inną, dowolną reklamę.